Вчимося у природи


Останнє "дошкільне" літо свого малюка батьки  прагнуть зробити незабутнім, сповненим незвичних пригод, відкриттів, але водночас використати його з користю для майбутнього школяра й підготувати його до майбутніх змін.  

Є чимало веселих і захопливих занять, які сприяють розвитку необхідних для навчання навичок. Одним з таких занять є малювання на пленері.


Чи знаєте ви, що малювання на природі розвиває чимало навичок?

  • Швидкість реакції. Часом важливо встигнути за лічені секунди побачити й зафіксувати в пам'яті метелика чи білочку на дереві.
  • Спостережливість і спонтанність. Неможливо передбачити, що цікавого й незвичайногоможна побачити під час прогулянки, тому ракурс зображення доведеться підбирати на ходу.
  • Навички систематизації. Те, що зобразити природу в усій її красі нереально, розуміє навіть дошкільник. Тож треба вміти виокремити головне і не зважати на другорядне, зобразивши в роботі дві-три найвиразніші деталі. Це корисно для вдосконаленнянавичок систематизації та класифікації.
  • Координація "око-рука". Малюючи на пленері, необхідно вміти зафіксувати побачене. Така дія якнайкраще розвиває зв'язок між оком, рукою та мозком дитини, що важливо для успішного навчання в школі.
  • Зорово-просторове сприймання. Коли дитина малює з натури, вона намагається передати у своєму малюнку відстаньта величину предметів. Тож дитина зауважує, що одні предмети розміщені ближче, інші - далі. також це чудова можливість навчити дитину розрізняти відтінки, називати їх, добирати потрібні  для зображення.

Малювати на природі приємно, цікаво і корисно. Таке заняття спонукає пильно розлянути все навколо, помітити, що під ногами є чимало того, що гідне зображення: білосніжна ромашка, яскравий метелик, незвичайної форми хмаринка. Тож знайдіть час для приємного та розвивального відпочинку на природі.