Позитивне ставлення до школи


Щоб сформувати у дитини старшого дошкільного віку позитивне ставлення до школи, варто пам'ятати:



1. Розпочинайте підготовку до школи з ігор. Мова гри найбільш зрозуміла дитині, тому грайте з нею  в ігри "Чого не стало?", "Що змінилося?", "Слова-міста", "Назви одним словом", "Я знаю 5 назв квітів, посуду, меблів...".

2. Дотримуйтеся систематичності занять.  Досвід засвідчує, що 10-15 хв., відведених для занять у будні, можуть дати кращий результат, ніж година-дві на вихідних. 

3. Оцінюйте успіхи дитини. Обов'язково акцентуйте увагу на досягненях дитини, а в разі невдач - підбадьорюйте ("Спробуємо разом, я впевнена, все вийде").

4. Стежте за власним настроєм. Діти емоційно чутливі, тому якщо Ви не хочете грати в певну гру чи погано себе почуваєте, краще відкладіть заняття. Ігрове спілкування маєбути цікавим та емоційн-позитивним і для дитини, і для Вас. 

5. Відвідайте з дитиною школу. Зайдіть з дитиною у школу, де скоро вона навчатиметься. Розкажіть, як цікаво та просторо там, пригадайте свої шкільні роки (позитивні моменти).

6. розповідайте дитині про розпорядок дня у школі.  Ознайомте дитину з тим, що роблять під час уроку, коли  і як можна звернутися до вчителя. Підготовці дитини до школи сприятиме гра в "Школу", під час якої дитина створює певний образ як школи, так і поведінки в ній. 

7. Знаймоте дитину з творами мистецтва про школу. Читайте дитині художні твори про колярів, учителів, навчання, вчіть тематичні малі жанри фольклору, переглядайте з дитиною дитячі фільми.

8. Формуйте у дитини об'єктивне уявлення про школу. Уявлення дитини про школу та навчання мають бути максимально анаближеними до сучасних реалій.  Відоме перестає бути незрозумілим, таким, що турбує і лякає. Не ідеалізуйте школу, але й не залякуйте майбутнього школяра.