Вплив реклами на свідомість дітей


Багато хто помічає, що мультфільми чи казки малят цікавлять значно менше, ніж реклама. Дійсно, дитина може не звертати уваги на телевізор до тих пір, поки не почнеться рекламний ролик.Маля зачаровано дивиться на екран, може довго вчити вірш, який просить мама і миттєво повторює слоган з реклами.



Дитина реагує на картинку, рух, звук чи емоції з екрану, легко запам'ятовує пісеньку з рекламного ролика. Усі слогани та віршики в роликах которкі та легко запам'ятовуються, тому мозку не потрібно думати та переробляти інформацію, вона подана уже в готовому вигляді. Усі рекламні ролики створені таким чином, щоб картинка постійно змінювалась і дитина могла переключати свою увагу.  Для діток дещо старшого віку інформація подається дещо в іншому вигляді. На початок навчання в школі дитина соціально адаптується і увійти в колектив для неї надзвичайно важливо. На цьому успішно грають рекламні компанії, продаючи, наприклад, брендову ляльку, яка є у всіх "класних дівчат".  

Не менш сприятлива свідомість підлітків. Модні бренди на кожному кроці підкреслюють, що лише в їхніх кросівках, футболках чи рюкзаках вони будуть дійсно модно виглядати. Усім відомо, що цей вік  дуже нестабільний і часто буває початком появи комплексів. Ну як тут не купити модні парфуми, якщо у подруги вони вже є і усімх хлопчикам дуже подобаються? Це стосується і гаджетів, одягу.

Як правильно діяти, коли в домі малюк? Намагайтесь до трирічного віку не вмикати телевізор дитині. А якщо починається реклама, краще вимкнути звук чи перемикнути канал, щоб малюк почав сприймати її, як щось неважливе та нецікаве.

Можливі реакції на рекламу дітей різних вікових категорій:

- дітки молодшого дошкільного віку в магазині швидше за все почнуть випрошувати купити ту чи іншу шоколадку, ляльку чи іншу непотрібну річ. Якщо малюк в такому віці, коли можна домовитись та пояснити, перед виходом до магазину завжди разом складайте список  необхідного та домовляйтесь про те, які "бонуси" ви можете дозволити;

- для діток шкільного віку краще використовувати інші прийоми. Вони вже розуміють шкідливість реклами пива чи енергетичних напоїв, тому перегляд телепродукції повинен бути спільним, а усі покупки обговорені на домашній раді;

- з підлітками все складніше. Тут дієвим може бути дещо інший шлях. Як правило, підлітки вважають себе вже досить дорослими. Спробуйте розмовляти з ними на одному рівні. Не потрібно обіцяти щось, а потім ігнорувати свою обіцянку. Обговоріть свої фінансові витрати на місяць та вирішуйте, що можете собі дозволити. А усі модні речі намагайтесь купувати разом, кумиром для вашої дитини повинні бути ви, а не герой з екрану.